Svært ved at sige nej på jobbet?
Oplever du at drukne i opgaver, fordi du hverken kan sige nej på jobbet (eller i privaten)?
Måske det ligefrem gør, at din hjælpsomhed bliver “udnyttet” og dine grænser overskredet. Når man ikke får sagt tydeligt nej til andre eller “glemmer” at respektere egne grænser, er der risiko for at udvikle stress.
Med den rette viden og værktøjer, kan du blive i stand til at sige nej på en god måde overfor dine omgivelser, så du selv kan være i det.
Her kan du få en enkel video-guide, der fortæller dig, hvordan du bliver bedre til at sige nej på forskellige måder.
Denne guide, der ingenting koster, er for dig, der modtager nyheder fra os hver 2. uge. Ved tilmelding tilmeldes du automatisk, men kan altid afmelde med ét klik. Privatlivspolitik >

At sige nej og sætte grænser overfor dem vi arbejder tæt sammen, eller dem vi holder allermest af i privaten, er svært for de fleste.
Når vi undlader at sige nej bliver det ofte på bekostning af os selv.
Et af de 4 mest udbredte stressmønstre er, at man ikke får sagt fra i tide, og det kan være en kilde til stress.
Min enkle guide til dig, der har svært ved at sige nej, indeholder bl.a. viden om:
- Hvordan du bliver bedre til at sige fra og prioritere dig selv
- Hvordan du sætter grænser på forskellige måder
- Hvilken kommunikation der kan hjælpe dig med at sige nej på en ordentlig måde.
Denne guide, der ingenting koster, er for dig, der modtager nyheder fra os hver 2. uge. Ved tilmelding tilmeldes du automatisk, men kan altid afmelde med ét klik. Privatlivspolitik >

Hvem er stresseksperten?
Rikke Maj Thauer har siden 2012 har drevet Thauer Stresscenter, hvor hun holder foredrag om stress, stresskurser, uddanner stressspecialister på stresscoachuddannelse og behandler mennesker for stress i tæt samarbejde sit team, der består af flere tværfaglige stresseksperter.
Rikke Maj Thauer holder foredrag om stress i hele landet og har hjulpet mere end 300 forskellige danske virksomheder med at gå forrest i kampen mod stress.
I 2019 udgav hun bogen ”Stress er også dit eget ansvar”, som er baseret på research af flere hundrede personlige stressforløb og spørgeundersøgelser blandt stressramte og deres arbejdspladser.
Sådan forebygger og håndterer man stress på arbejdspladsen
Få værktøjerne til at sikre, at dine medarbejdere ved, hvordan de skal reagere på stresssymptomer.
Få lavet en trin for trin guide eller en trivselsindsats med enkle værktøjer af stressekspert Rikke Maj Thauer og tag ansvar for din arbejdsplads.
Vi har allerede hjulpet +300 virksomheder


Fra Rikkes landsdækkende foredragskampagne støttet af Velliv foreningen
Foredrag om stress, stressforebyggelse og stresshåndtering
Vil du sikre, at dine medarbejdere fremover ved, hvordan de skal reagere på stresssymptomer?
- 25.000 har allerede deltaget i foredraget om arbejdsrelateret stress.
- Foredraget bygger på bogen Stress er OGSÅ dit ansvar, skrevet af Rikke Maj Thauer, foredragsholder, forfatter og indehaver af Thauer Stresscenter.
- Netop det, at stress også er den enkeltes ansvar, er en af de vigtigste pointer i forhold til stress. Med den erkendelse får dine medarbejdere både ansvaret for deres egen situation og indblik i, at de altid kan gøre noget. Uanset hvilken situation de er i.
Har du lyst til at gøre en forskel på din arbejdsplads?
Ring til Rikke Maj Thauer på tlf. 61 65 08 88 eller skriv til hende her, hvis du vil høre mere om mulighederne for at holde et foredrag, en workshop eller et kursus om forebyggelse og håndtering af stress i virksomheden.