Sådan udfylder du dagbogen

 

1. Når du vågner, vurderer du kvaliteten af din søvn (ikke antallet af timer)
på en skala fra 1 – 10 (1= meget dårlig – 10 = meget godt).

 

 

2. Hver morgen stiller du dig selv spørgsmålet: Hvordan har jeg det lige nu, hvor jeg vågner?

 

Vurder din ”egen tilstand” ved at sætte et kryds på den lodrette akse ved M (morgen).

 

3. Om aftenen stiller du dig selv spørgsmålet: Hvordan har jeg det lige nu, hvor jeg skal sove?

 

Vurder din ”egen tilstand” ved at sætte et kryds på den lodrette akse ved A (aften).

 

4. Efterfølgende vurderer du din dag ved at stille dig selv spørgsmålet: Hvordan har min dag samlet set været, når jeg tager alle de indtryk og gøremål med, som dagen har budt på?

 

Vurder din ”egen tilstand” ved, at sætte et kryds på den lodrette akse ved D (dag).

 

 

 

Efter du har udfyldt din dagbog, skulle den gerne se sådan ud!

 

 

 

Sådan bestiller du ANTISTRESS dagbogen

Ønsker du at læse mere om ANTISTRESS dagbogen, eller bestille dagbøger til dig selv eller dine nærmeste (teenager, partner, venner, kolleger), så kan du gøre dette nedenfor (ved et enkelt klik på knappen).

 

 

 

Ja tak, jeg vil gerne læse mere

 

 

 

Ja tak, jeg vil gerne gå direkte til bestilling af dagbøger