fbpx

Kom i gang NU, Danmark

For virksomheder

Thauer Stresscenter har iværksat en landsdækkende kampagne for ejerledere, ledere og ansatte i små og mellemstore virksomheder. Fokus er; hvad du kan gøre for at styrke virksomheden og dine ansatte i tiden efter corona. Kampagnen er støttet af Velliv Foreningen.

Nu skal Danmark for alvor i gang igen.

Men verden og erhvervslivet er forandret.

Derfor har mange virksomheder særlige behov for at komme bedst muligt fra start.

Eksempelvis i forhold til hvordan I styrker personalet, så de ikke går ned med stress, og hvordan I optimerer jeres salgs- og markedsføringsstrategi.

Thauer Stresscenter har derfor iværksat kampagnen Kom i gang NU, Danmark, der er støttet af Velliv Foreningen.

Kampagnen består af

  • en webinaruge målrettet henholdsvis virksomheder og ansatte
  • gratis sparringssessioner med oplægsholderne
  • debatindlæg i pressen

Alle virksomhedswebinarer foregår kl. 9.00 til 9.30, hvorefter du kan stille spørgsmål.

Ugen indledes mandag 11. maj kl. 9:00 med et webinar på en time, hvor ejer af Thauer Stresscenter, Rikke Maj Thauer, skyder ugen i gang med en times webinar om at styre udenom stress.

Du kan allerede nu tilmelde dig et eller flere af virksomhedswebinarerne her på siden.

Kan du ikke deltage live, er du velkommen til at tilmelde dig alligevel, for du får tilsendt optagelsen bagefter. Vi optager ikke spørgsmålene, så vil du høre dem også, skal du være med live.

Tilmeld dig adgang + program til hele
Kom i gang NU, Danmark – efter corona i ét klik

Webinarugen forløber uge 20 – og begynder om:

Dage
Timer
Minutter
Sekunder

Du kan også vælge, hvilke webinarer om dit firma, du ønsker at se.

Mandag 11. maj 2020 – Kl. 9:00 -10:00 + spørgetid

Undgå stress-sygemeldinger i virksomheden, efter corona

Talere: Stressekspert Rikke Maj Thauer & psykolog Ellen Boesen, Thauer Stresscenter

  • Hvad sker der i hjernen, når dine medarbejdere påvirkes af stress fx på grund af coronakrisen?
  • Hvordan håndterer du de 5 største udfordringer ved at være leder til en stressramt medarbejder under og efter corona?
  • Hvornår skal du sætte ind for at undgå stress- sygemeldte medarbejdere?
  • Hvordan minimerer du frustrationer og stress hos dine ansatte?
  • Hvordan motiverer du dine ansatte uden at presse dem?
  • Hvordan kan du med få effektive værktøjer styre mennesker udenom stress?

Caseinterview: Undervejs møder du virksomhedsejer Thomas Gottlieb fra Gartner Gottlieb A/S, der fortæller, hvordan han har støttet sine medarbejdere i corona-tiden, så de ikke går ned med stress.

Tirsdag 12. maj 2020 – Kl. 9:00 – 9:30 + spørgetid

Husk – din kunde skal behandles som en konge!

Talere: Kundeservicerådgivere Johnny Jensen & Anders Rønnebech Jensen, Peopleteam

  • Er din virksomhed blandt de 80 %, der fejlagtigt tror, I giver en god kundeservice?
  • Begår du og dine medarbejdere også en eller flere af top 3 kundeservice-fejl?
  • Hvorfor er det 5-7 gange lettere at sælge til en eksisterende kunde?
  • Hvad kan du gøre for at forbedre kundeservicen radikalt med det samme?

Onsdag 13. maj 2020 – Kl. 9:00 – 9:30 + spørgetid

JA, du skal også markedsføre dig nu!

Taler: Markedsføringsrådgiver Majbritt Lund

  • Hvordan markedsfører du dig på ½ time dagligt, så din virksomhed altid er top of mind?
  • Hvilke markedsføringsopgaver kan du løse én gang?

Torsdag 14. maj 2020 – Kl. 9:00 – 9:30 + spørgetid

Krisetid er også salgstid! Kom i gang!

Taler: Business mentor Søren Lindhardt, Lindhardt.com

  • Hvordan fastholder du dine kunder?
  • Hvordan sælger du mere til eksisterende kunder – også nu?
  • Hvordan styrker du dine salgskanaler?
  • Hvordan udvider du din kundegruppe geografisk?
  • Hvordan supplerer du dine ydelser og produkter, så du både sælger mere nu og på længere sigt?

Fredag 15. maj 2020 – Kl. 9:00 – 9:30 + spørgetid

Kommuniker klart, selvom alt er usikkert

Taler: Kommunikationsrådgiver Anders Stahlschmidt, Lumholt & Stahlschmidt Kommunikation

  • Hvorfor er det vigtigt at kommunikere sikkert, når alt er usikkert?
  • Hvordan får du selv overblik til at kommunikere klart?
  • Hvordan sikrer du, at dine medarbejdere fokuserer på deres arbejde?
  • Hvordan skaber du tillid til dig selv som leder i en krise, hvor du ikke ved alt og kan tage fejl?
  • Hvordan balancerer du imellem at være ærlig og lægge låg på usikkerheden?

Særlige aftenwebinarer til dine ansatte

I kampagnen har vi også en webinarrække til dine ansatte.

Her bliver de klogere på,

  • hvad de selv kan gøre for at undgå stress
  • hvordan de håndterer deres privatøkonomi – evt. hvis de eller ægtefællen er gået ned i løn
  • hvordan de styrker familielivet de mange samværstimer til trods

Du kan læse mere om Kom i gang NU, Danmark for private her >

Du er meget velkommen til at dele linket: https://thauer.dk/kom-i-gang-nu-danmark-for-private/  med dine ansatte.

Del denne mulighed med dit netværk 

Har du netværk eller lign., som også skal have muligheden for at få del i denne viden, kan du  invitere dem med ved at sende dem dette link: https://thauer.dk/

Ønsker du en Stressfri Hverdag?

Få adgang til viden om stress, behandling og forebyggelse samt mulighed for at deltage på gratis online foredrag.

Når du får tilsendt vores populære nyhedsbrev, som allerede guider 10.000 tættere på en Stressfri Hverdag, så får du adgang til viden og værktøjer formidlet med ét fokus: Ja, det er muligt at undgå stress! Du kan til enhver tid afmelde dig med et enkelt klik. Privatlivspolitik > 

Send os en mail på info@thauer.dk, så sætter vi dig på listen.

Thauer Stresscenter ApS

World Trade Center
Borupvang 3
DK-2750 Ballerup

Tlf. +45 88 77 60 04
info@thauer.dk