Er du daglig leder eller mellemleder?

Det er både en stor følelsesmæssig og faglig belastning, når en medarbejder kommer til dig og bryder sammen på grund af stress. Du føler måske, at du burde have set det komme og hjulpet medarbejderen, så det ikke var nået hertil. Samtidig bliver du presset på, at få løst afdelingens opgaver.

 

Når sygemeldingen rammer dit skrivebord kan du måske føle at du mister kontrollen, efterlever HR afdelingens anbefalinger og lader eksterne parter, såsom læge og psykologer om at få din medarbejder tilbage til arbejdet. Med denne uddannelse, får du konkret viden der gør dig i stand til at opdage de faresignaler, der belaster din afdeling og den enkelte medarbejder.

 

 

Hvad er dit udbytte?

 

Du får effektfulde værktøjer og metoder til at tage hånd om stressfyldte situationer og dine medarbejderes trivsel. Skulle det opstå, at du fik en stressramt medarbejder, så lærer du også at varetage stressforløbet på en professionel måde og du får viden til, hvordan du bedst muligt kan være med på sidelinjen og sikre en god tilbagevenden til arbejdspladsen igen.

 

 

 

Læs mere om uddannelsen her